Cornerstone Sets Date to Announce Q3 2019 Results

SANTA MONICA, Calif. — Oct. 7, 2019 – Cornerstone OnDemand, Inc. (NASDAQ:CSOD), a global leader in the cloud-based learning, talent management and emerging talent experience market, announced today that the company’s financial results for the third quarter of 2019 will be released before the market opens on Wednesday, Nov. 6, 2019. Cornerstone will host a conference call to discuss the results at 5:30 a.m. PT (8:30 a.m. ET) on the same day.

Dial-in information for the call and a live webcast will be available on the events page of Cornerstone’s investor relations website. An audio replay will be available for three days following the conclusion of the call (between Nov. 6 and Nov. 9). The replay will also be available as a webcast on Cornerstone’s investor relations website.

Cornerstone es una empresa líder en el desarrollo de personas a nivel mundial. Creemos que las personas pueden lograr cualquier cosa cuando tienen el desarrollo y las oportunidades de crecimiento adecuadas. Ofrecemos a las organizaciones la tecnología, el contenido, la experiencia y el enfoque especializado para ayudarles a alcanzar el potencial de su gente. Con un reclutamiento integral, aprendizaje personalizado, contenido de capacitación moderno, gestión del desempeño orientada al desarrollo y gestión integral de datos y conocimientos de los empleados, las soluciones de desarrollo de personal de Cornerstone son utilizadas por aproximadamente 7.000 clientes de todos los tamaños, que abarcan más de 75 millones de usuarios en más de 180 países y 50+ idiomas. Obtenga más información en https://www.cornerstoneondemand.es/ así como en Linkedin y Twitter