Cornerstone Sets Date to Announce Q3 2019 Results

SANTA MONICA, Calif. — Oct. 7, 2019 – Cornerstone OnDemand, Inc. (NASDAQ:CSOD), a global leader in the cloud-based learning, talent management and emerging talent experience market, announced today that the company’s financial results for the third quarter of 2019 will be released before the market opens on Wednesday, Nov. 6, 2019. Cornerstone will host a conference call to discuss the results at 5:30 a.m. PT (8:30 a.m. ET) on the same day.

Dial-in information for the call and a live webcast will be available on the events page of Cornerstone’s investor relations website. An audio replay will be available for three days following the conclusion of the call (between Nov. 6 and Nov. 9). The replay will also be available as a webcast on Cornerstone’s investor relations website.

Cornerstone impulsa a las plantillas del futuro, a través de un software y soluciones de recursos humanos diseñados para unir personas, equipos, tecnología y negocios, e inspirar un entorno de trabajo de crecimiento, agilidad y éxito para todos. Con un sistema de desarrollo de habilidades basado en inteligencia artificial y diseñado para las plantillas de trabajo actuales, ayuda a las compañías a modernizar la experiencia de aprendizaje y desarrollo, envío de contenidos desde cualquier lugar, mejorar el talento y la movilidad profesional, y establecer habilidades como el lenguaje universal del crecimiento y desarrollo de éxito en toda la empresa. Cornerstone atiende a más de 6.000 clientes y 75 millones de usuarios y está disponible en 180 países y 50 idiomas. Obtenga más información en Cornerstone OnDemand.